zondag 17 februari 2013

CAS on Sunday #2


 Goedemorgen, vandaag begint de nieuwe challenge bij CAS on Sunday en deze keer is het thema 'Making the Rounds' dus maak een ronde kaart en houd het natuurlijk Clean & Simple. Je kan een hele leuke prijs winnen als je deze keer de winnaar bent, meer informatie hier over kan je lezen op het blog. 

 Op mijn kaart heb ik de set Circle Circus gestempeld en ik heb de kleuren Basic Gray, Island Indigo en Riding Hood Red Inkt gebruikt. Het stukje design papier komt uit de Twitterpated collectie. Ik heb de rondjes uitgeponsd met de Stampin 'Up cirkel ponsen en ze ponsen zo lekker, je hebt er helemaal geen kracht voor nodig. Het teksje komt uit de Petite Pairs set en het rode ronje is ook uitgeponsd en daarna geembosd met de Elegant Lines Folder. 

 Ik wens jullie allemaal een hele leuke relaxte zondag ;o) 
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart
Stempels: Circle Circus en Petite Pairs
DSP: Twitterpated
Cardstock: Whisper White, Riding Hood Red en Pretty in Pink
Inkt: Basic Gray, Riding Hood Red en Island Indigo
Pons: 1 3/4 pons en 1 3/8 Circle Punch
Embossing: Elegant Lines Folder 

Al deze spullen kan je via mij bestellen ;) Op 2 maart doe ik een verzamel bestelling. Meer informatie kan je hier vinden. Je mag me natuurlijk ook altijd mailen mocht je vragen hebben.
 
 photo seperator.jpg