zondag 3 maart 2013

Birthday Wishes



Goedemorgen allemaal, vandaag gaan we beginnen met een nieuwe Challenge bij CAS on Sunday en deze keer hebben we het thema Happy Birthday! Persoonlijk denk ik dat het een makkelijk thema is, want iedereen heeft kaartjes nodig voor als er iemand jarig is. Het enige waar je om moet denken is dat je een Clean & Simple kaartje maakt. Voor alle details kan je de blog bezoeken. 


Ik zag een hele leuke kaart op Pinterest en via daar kwam ik op de blog van Michelle en dit kaartje heb ik gebruikt als inspiratie voor mijn kaartje. Het design papier is van Stampin' Up! en komt uit de Comfort Cafe collectie en ik vind de kleurtjes helemaal leuk. Ik moest er even aan wennen om eerlijk te zijn, heel wat anders dan ik gewend bent, maar ja het is een leuke collectie. Het touwtje is van SU Linnen Thread en zo gaaf om te gebruiken. Het knoopje komt uit mijn prive collectie. Het tekstje komt uit de So Happy for You stempel set, een Sale A Brations set van 2011 en ik heb Soft Suede gebruikt om mee te stempelen.

Ik wens jullie een hele leuke zondag ;) 


Vanmorgen vroeg zag ik deze post, ik ben helemaal in mijn nopjes .. Thank you Ann to choose my card as A Cut Above, you made my day!

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart
Stempels: So Happy for You
DSP: Comfort Cafe
Cardstock: Whisper White 
Inkt: Soft Suede
Other: Linnen Thread
En een beetje van mezelf

Al deze spullen kan je via mij bestellen ;) Meer informatie kan je hier vinden. Je mag me natuurlijk ook altijd mailen mocht je vragen hebben.

 photo seperator.jpg