donderdag 21 maart 2013

Jarig? Of iets anders leuks te vieren .....



Ben je binnenkort jarig? Of zou je graag voor Moederdag of misschien wel voor je trouwdag leuke Stampin' Up! producten ontvangen? Misschien kan je Sinterklaas of de Kerstman een handje helpen met een verlanglijstje 

... 

Geef je Stampin 'Up! verlanglijstje aan mij door via de mail met als onderwerp verlanglijstje en je naam. Als jij dan mijn contact gegevens doorgeeft aan je man, kinderen, vrienden en familie, dan kunnen zij contact met mij opnemen* en ik zal hen helpen een cadeau voor jou te kiezen en hun helpen met het bestellen daarvan. Ik geef je keuze door die binnen hun prijsklasse past. Dit is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat jij precies krijgt wat je wilt. 


Wat heb ik hiervoor nodig: 
Het artikel nummer en de blz. waar het product staat
Naam van het product
Het aantal 
De prijs van het product


* Uiterlijk twee weken voor de datum (dit ivm de betaling, bestellen en verzenden van je cadeau)

Voor vragen kan je mij altijd mailen ;o)  

 photo seperator.jpg