zondag 10 maart 2013

Workshop dag in Heerenveen


Op zondag 28 April as organiseer ik een workshop dag in Heerenveen. Deze dag duurt van 10 uur tot een uur of 4 en ik zorg voor de koffie of thee, iets lekkers voor erbij en voor andere versnaperingen. Voor de lunch wordt niet gezorgd, deze moet je zelf meenemen. De kosten voor deze dag komen op  €20 en ik kan maximaal 20 personen kwijt.
Deze workshop dag staat in het teken van Stampin' Up! en wat we gaan maken is een verrassing. Je hoeft geen ervaring te hebben maar het is wel handig als je creatief bent. Ik zorg voor cardstock, stempels, inkt en andere spullen en jij neemt je snij mat, mesje en andere basis materiaal mee. 
Je kan je opgeven vanaf nu tot en met 1 april (nee dat is geen grapje) daarna krijgen jullie van mij mijn gegevens voor deze dag. Waar deze wordt gehouden, waar het geld kan worden overgemaakt, wat jullie precies mee moeten nemen en nog eventueel een aanvulling als ik wat ben vergeten. 
Jullie kunnen je opgeven via de mail. 

 
 Schrijf in het onderwerp Workshop dag Heerenveen en je ontvangt van mij zo snel mogelijk een antwoord.
De workshop gaat alleen door bij deelname van minimaal 10 personen!

 photo seperator.jpg