zondag 7 april 2013

Online Stempel Club



Graag zou ik willen starten met de Online Stempel Club en hoop hiervoor snel voldoende liefhebbers te vinden. Wat is de Online stempel Club. Je besteld elke maand voor tenminste € 35 aan Stampin' Up! producten en wat je uitkiest mag je zelf bepalen, misschien wil je wel die ene leuke set met die mooie pons of ga je voor de inkt pad, of toch voor de scoring plate, die keus is helemaal aan jou. 

Elke eerste van de maand ga ik je mailen om te vragen om de keuze van die maand door te geven. Deze stempel club duurt 6 maanden en gaat van start zodra er zes personen zich hebben aangemeld. Het duurt 6 maanden en je kan tussentijds niet opzeggen! Gedurende deze zes maanden zal iemand van jullie om de beurt de hostess zijn. Als het jouw beurt is om de hostess te zijn dan krijg jij voor €30 aan producten van Stampin' Up! gratis. Je mag zelf kiezen wat je elke maand wilt ontvangen je hoeft niet alleen uit stempels te kiezen. Je keuze kan bestaan uit alles wat er verkrijgbaar is uit de catalogi van dat moment. Jij bepaalt dus zelf wat je wilt ontvangen in je Online Stempel Club pakket. 

Gedurende de zes maanden zal iemand van jullie om de beurt de hostess zijn. Als het jouw beurt is om de hostess te zijn dan krijg jij voor €30 aan producten van Stampin' Up! gratis. Je mag zelf je eigen cadeau kiezen. Ik hou de volgorde van aanmeldingen aan voor deze gratis producten. Ja kan je opgeven via de email button en schrijf dan in het onderwerp Online Stempel Club. 

Ik wens jullie allemaal een hele leuke zondag en misschien zie ik je vandaag op de beurs in Rijswijk?

NIEUW... vanaf vandaag heb ik ook een share club voor design papier. Staat het papier van je keuze er niet bij dan hoor ik het graag en zet ik hem er alsnog bij. Je kan ze hier vinden ... wel even naar beneden scrollen ;o) Uiteraad kan je je ook nog aanmelden voor de andere Shares en clubs.

 photo seperator.jpg