dinsdag 21 mei 2013

Online bestellen

Vanaf vandaag kunnen jullie ook online bij mij je bestelling plaatsen. Vanmorgen heb ik me aangemeld en natuurlijk zal er nog een en ander worden aan gevuld de komende tijd. Maar ik ben zo blij dat het nu kan. Je komt in de online shop door op de button te klikken en het is wel nodig om je te registreren en alles in te vullen. 

Als je dit hebt gedaan kan je door de catalogus bladeren en de artikelen die op je verlanglijstje staan aanklikken. De verzendkosten zijn altijd € 5,95 het maakt niet uit hoe groot of hoe klein je bestelling is. 

Natuurlijk kan je nog steeds via de mail bestellingen plaatsen mocht je niet online willen bestellen. Je kan dan meedoen aan de verzamel bestelling en je kan natuurlijk altijd bestellen wanneer je wilt. Als je bv een stempel set wilt bestellen dan is het goedkoper om mee te doen aan de verzamel bestelling.

Op zondag 26 mei doe ik de volgende bestelling. Wil je nog wat mee bestellen dan kan je je bestelling doorgeven tot en met woensdag 22 mei. Klik op de email button om je bestelling door te geven.

Ik wens jullie een hele leuke dag ;) 

Liefs, Janneke 
 photo seperator.jpg