dinsdag 14 mei 2013

So many Smiles ...


Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik ook op de workshop dag heb gemaakt en die nu op de kast van mijn lieve ex collega Cher op de kast staat te pronken ;) Het is een lekker vrolijk gekleurd kaartje en ik vind deze papier lijn helemaal leuk. Die heet Sunshine and Sprinkles en het papier van Stampin' Up! is aan twee kanten bedrukt ;)

De basis kaart is in Melon Mambo en daarop heb ik Marine Mist geplakt met Diemensionals om het een beetje hoger te krijgen. Op de marine Mist heb ik Whisper White geplakt nadat ik het bovenste gedeelte heb geembosd met de Cloudy Day Embossing folder (die staat in de lente / zomer catalogus) Daarna heb ik een strook Melon Mabo gesneden en met de leuke Adorning Accents Edgelits de onderkant afgesneden. Daarna heb ik met de Essentials Paper-Piecing Pack een leuk randje geprikt. Het design papier heb ik beinkt met Soft Suede. 


De pinwheel is een Sizzlits Die en het is even oefenen maar het lukte mij om een mooi molentje te krijgen. Ik heb met behulp van de prikpen de gaatjes van de pinwheel bij elkaar gebracht en er toen een brad door heen gestoken. Het stokje is een saté prikker die je in de supermarkt kunt kopen, lintje erom in Melon Mambo. De tekst komt uit de Petite Pairs set en is met behulp van de Stamp-a-ma-jig gestempeld in Melon Mambo. 

Dank jullie wel voor jullie leuke berichtjes ik vind het zo leuk om ze allemaal te lezen ;)

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 

 photo seperator.jpg