zondag 26 mei 2013

Thanks a Ton!


Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de CAS on Sunday challenge blog. En deze week moet je een kaart maken voor de mannen ... en natuurlijk moet het wel Clean & Simpel zijn. Je kan de regels lezen op de blog en daar vind je ook de kaartjes van de andere design team leden, en ik vind ze allemaal zo gaaf! Veel inspiratie voor mannen kaarten hoop ik op de doen deze weken ;o) 

Ik heb de basis in 10 x 10 cm gemaakt in Baja Breeze, ik vind dit zo'n gave kleur en vind het zo jammer dat deze kleur gaat verdwijnen, er komen wel andere mooie kleuren voor de kleuren die gaan verdwijnen, maar toch ... Daarop heb ik Soft Suede geplakt die ik eerst geembosd heb met de Perfect Polka Dots Embossing folder. De olifant heb ik gestempeld met Baja Breeze op Whisper White en komt uit de Patterned Occasions set. Deze set kon je gratis krijgen als je tijdens de Sale a Brations voor € 60 had gekocht en helaas niet meer te krijgen, maar hij is zo leuk ;o) het stukje design papier komt uit de Twitterpated collectie. Het bloemetje heb ik gemaakt in Soft Suede en is gemaakt met een van de bloemetjes van de Boho Blossoms Punch. Ik heb een Basic Pearls Jewels Accents in het midden van het bloemetje geplakt. 

Ik wens jullie een hele leuke zondag! 

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:




 photo seperator.jpg