dinsdag 16 juli 2013

{H} is for Happy


Goedemorgen allemaal, sinds kort kan je bij mij ook cadeaubonnen kopen en als je er een besteld ga ik hem leuk verpakken. Floor mailde mij voor een cadeaubon en dit heb ik gemaakt om de bon in te doen. Elke verpakking zal anders worden maar deze was voor mijn vriendin Ingen en die houd wel van deze kleurtjes ;o)

......
Het is heel simpel om te maken maar het resultaat is helemaal leuk! Ik zag zo'n vlop op de blog van Jennifer Pauli, zij maakt super gave kaarten en haar stijl spreekt mij enorm aan. Ik ben dan ook geïnspireerd door haar met het maken van deze cadeauenvelop. Ik heb de basis gemaakt in Strawberry Slush en daarop heb ik Sahara Sand en Whisper White geplakt, maar pas nadat ik heb gestempeld. De stempels die ik heb gebruikt komt uit de Gorgeous Crunge set en de kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn ook Strawberry Slush en Sahara Sand. De letter H komt uit de Occasions Alphabet set en ik heb dat met Strawberry Slush op de label gestempeld. Het label heb ik gestanst met de Chalk Talk Framelits. Het lint is ook van SU en is Whisperer White Organza Ribbon en ik heb het vast gemaakt met Linnen Thread. De cadeau envelop sluit met Linnen Thread die je dan onder de rondjes kan draaien ;o)
......... 
Ik heb afgelopen zaterdag een workshop dag gegeven in Lunteren en het was heel gezellig, prachtige locatie en de meiden waren heel productief. Ik heb een top dag gehad. Dank je wel Jolanda voor de uitnodiging en jullie allemaal voor een top dag. 
.................

Ik wens jullie een hele leuke zonnige dag. Ik ga aan de kerst kaart :p 
.............
Dit heb ik gebruikt voor mijn cadeau envelop ... 
..........

 photo seperator.jpg