donderdag 29 augustus 2013

Seasonal happiness


.Yeah, daar is hij dan .. de nieuwe herfst / winter catalogus van Stampin' Up! persoonlijk vind ik hem helemaal leuk, en kan je veel leuke producten vinden in deze catalogus. Of je nu een kaart wilt maken, een scrapbook lay out of iets zoekt waar je je cadeau in kunt doen, je kan het allemaal vinden in de nieuwe catalogus. Jeetje wat moet ik zeggen over deze fantastische catalogus ... kijk zelf wat je ervan vind. Klik op de catalogus en je ziet wat voor moois erin staat ;) 
..
Wil je liever een exemplaar waarin je kunt bladeren onder het genot van een bakje koffie of thee, dat kan! Op 7 september doe ik een verzamel bestelling en als je meedoet aan deze verzamelbestelling dan krijg je van mij de catalogus bij de bestelling als je hem nog niet van mij hebt ontvangen ;) Je kan hem ook zo bestellen hoor, mail me dan en ik vertel je hoe!
..
Als je een bestelling wilt plaatsen dan hoor ik het graag en vergeet niet dat we ook nog de Carry over stempel sets hebben .. die kan je onder het kopje SU acties vinden. De catalogus is geldig tot 1 februri 2014.
..
Ik wens jullie een hele leuke dag en veel kijk plezier in de catalogus ;) 
..
Janneke ♥  photo seperator.jpg