woensdag 30 oktober 2013

Stampin' Up! nieuws

Goedemorgen, later vandaag heb ik een kaart voor jullie maar ik wilde eerst deze twee nieuwe acties van Stampin' Up! met jullie delen. Om je op weg te helpen met de voorbereidingen voor de kerst zijn er nu een aantal Digitale kerst sets die je met 30% korting kunt aanschaffen. Deze sets zijn tot 30 november met korting aan te schaffen via mijn webwinkel. je kan de link aan de rechterkant op mijn blog vinden.


En je kan deze twee verschillende bundles aanschaffen met 20% korting het zijn hele leuke bundles waarmee je hele leuke doosjes kan versieren om je cadeaus in te doen. Er zijn twee bundles:
The Holiday Tag It Decorative Box Bundle #135811
Stamp a Tag Kit
Cherry Cobbler 1" (2.5 cm) Stitched Edge Grosgrain Ribbon (9.1 m)
Decorative Window Gift Boxes (6 boxes)

The Holiday Tag It Extra-Large Box Bundle #135812
Stamp a Tag Kit
Cherry Cobbler 1" (2.5 cm) Stitched Edge Grosgrain Ribbon (9.1 m)
Extra-Large Gift Boxes (3 boxes)

Je kan deze bundles bij mij bestellen, aanstaande zondag doe ik een bestelling bij Stampin' Up! en dan kan ik het voor je meebestellen. Natuurlijk kan je ook al je andere bestelling aan mij doorgeven.

Een hele leuke dag en tot later vandaag wanneer ik jou mijn kaart laat zien. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png