donderdag 14 november 2013

Oh Happy Day!

...
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de prachtige Everything Eleanor stempels. Deze set is een van mijn favoriete sets en bestaat uit 8 verschillende stempels waaronder een prachtige swirl en bloemen.
...
De basis is crumb cake en daarop heb ik een stuk Bermuda Bay geplakt. Op het whisper white heb ik met de spritser tool spetters gemaakt, mooie subtiele spetters krijg je dan, helaas is deze niet meer te koop maar hij is te leuk om niet te gebruiken ;) De swirl heb ik met Soft Suede gestempeld en de vogel in Bermuda Bay. Het tekstje komt uit een van de Sale a Brations sets Bloomin' Marvelous en is ook gestempeld in Bermuda Bay. 
....
Aanstaande maandag ga ik een bestelling plaatsen, wil je ook nog iets mee bestellen dan kan je me mailen om je bestelling door te geven. Dan heb je het zeker voor 5 December in huis ;) Weet je niet wat je moet kiezen, dan kan je ook een cadeaubon vragen van Sint.
....
Ik wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes.
....
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
...


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png