zaterdag 28 december 2013

For You

...
Met het opruimen van mijn afbeeldingen en het archiveren van mijn foto's kwam ik deze nog tegen en ik zag dat ik hem helemaal nog niet had laten zien op mijn blog, en ik vind hem te leuk om hem niet te laten zien ;)
...
De basis is in de kleur Coastal Cabana en daarop heb ik een stuk Strawberry Slush geplakt. Op het Basic Black crdstock heb ik wat spetters gemaakt met de Stampin' Spritzer en chalk board achtig gemaakt met de Embossing Buddy. Deze techniek is heel leuk om te doen en geeft een gaaf effect. Ik heb design papier gebruikt uit de In Color serie 2013 - 2015 en dezelfde kleuren gebruikt als het cardstock. Op basic black heb ik een stempel uit de Chalk Talk serie gestempeld met Versamark inkt en met witte Stampin' Emboss Powder bestrooid en toen verhit met de heattool. Ik heb het uitgestanst met een Chalk Talk Framelits en er een lint doorgeregen en die vast gezet met baker's twine. Op het label ook een stempel uit de Chalk Talk serie en die heb ik gestempeld met Strawberry Slush op Whisper White cardstock. Uitgeponst met een cirkel pons en 2 parels erop geplakt. 
...
Volgende week zaterdag doe ik een verzamelbestelling, wil je ook iets mee bestellen dan kan je je bestelling doorgeven tot en met woensdag 1 januari. Ik geef je zo snel mogelijk antwoord ;) 
...
Ik wens jullie een heel leuk weekend! 
...
Dit heb ik gebruikt bij mijn kaart: 
....
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png