dinsdag 14 januari 2014

Pinkies weekend

 ...
Zo daar is mijn postje een beetje later als gepland maar ik kreeg vanmorgen visite van mijn lieve teamie Sandra en we moesten natuurlijk even bij kletsen na afgelopen weekend. Boven staande kaart heb ik gemaakt voor de swap, die ik heb gemaakt met de prachtige set Notable Notions stempel set ;) Wat ik in ruil hiervoor heb gekregen kan je hieronder vinden ;) Echt zulke leuke dingen heb ik gekregen, en veel ideeën om te gaan gebruiken voor make & takes en workshops. Dank jullie wel Pinkies voor de inspiratie. 



,,,Afgelopen weekend hadden we een Pinkies trainigs / craft reward weekend in Beekbergen en wat was het gezellig! Ik heb genoten en gekletst, gegeten en heel veel geleerd. Thank you Michelle for this amazing weekend ♥ Hier zie je alle pinkies die op zaterdag aanwezig waren .. Zo leuk om iedereen te ontmoeten en met heel veel mensen te mogen kletsen ;) Ik heb genoten, en ik kan niet wachten tot Brussel ;)


En hier een foto van alle Pink Shadow teamies die er waren op zondag ;o) Van links naar rechts Linda, Mieke, me, Michelle, Xandra, Carmen, Monique en Anca. Dank jullie wel voor de gezellig dag. 
,,,,,,

..En ik heb ook nog een prijs gewonnen *smile Michelle had heel veel mooie prijzen meegenomen en ook Damir had leuke prijzen voor ons meegenomen. Leuk dat je er ook was Damir ;) 
....
...
I also want to say a special Thank You to Michelle, Lynne and Nicki for the all we talked about at breakfast! You know what I mean *wink wink. I can do it!
...
En last but not least, een heel cadeau die ik heb gekregen van mijn roomie Monique ;) Heel gaaf! Dank je wel, ik ga er straks lekker van genieten mmmmm. Jammer dat ik geen slagroom meer heb :p 
...


Een hele leuke dag nog ;o) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png