dinsdag 28 januari 2014

Sale A Brations en nieuwe catalogus


...
Vandaag begint de Sale A Brations, vorig jaar ben ik demonstratrice geworden tijdens de SAB, en ik heb geen moment spijt gehad  photo 12.gif In deze periode is er voor iedereen die een bestelling van €60 doet heel erg aantrekkelijk, want je krijgt dan een artikel naar keuze uit de SAB folder gratis! En doe je een bestelling van €120 dan mag je twee gratis producten uitzoeken en ga zo maar door. Op de pagina boven in mijn blog onder SAB kan jij de folder bekijken en je keuze maken als je een bestelling bij mij plaatst of klik op het plaatje hieronder.
...
.
Wanneer jij in deze periode van 28 januari tot en met 31 maart een party of workshop wilt geven bij jou thuis, dan mag je, als je een verkoop hebt van €350 gratis €35 extra aan producten uitzoeken. Je mag dan voor €90 (ipv €55) gratis producten uitzoeken uit alle lopende catalogussen. Bel of mail mij voor de mogelijkheden. 

**
In de periode vanaf nu tot en met eind maart mag jij voor €195 aan producten uitzoeken in plaats van de gebruikelijke €175 en je betaald dan maar €129. Dat is een leuke aanbieding! Je bent van harte welkom in ons gezellige team. Op deze pagina kan je meer informatie vinden of bel / mail me voor meer informatie als je nog vragen hebt ;)
***
En last but not least we hebben een nieuwe seizoen catalogus. Deze producten kan je vanaf vandaag bestellen en loopt tot en met 30 juni. Afgelopen week heb je al een ander kunnen zien op mijn blog en de komende tijd vind je nog meer, want ik vind deze nieuwe catalogus helemaal te gek. 

Hieronder vind je de digitale versie, heb je liever een echte om lekker in te bladeren onder het genot van een bakje thee of koffie dan kan je hem aanvragen via de mail of telefoon. Ik vraag alleen een vergoeding voor de verzendkosten €2,56 en je krijg van mij de SAB folder erbij ;) 


Wil je nog meedoen met de verzamelbestelling van aanstaande vrijdag? Dan kan jij je bestelling nog tot en met woensdag aan mij doorgeven. Ik zal dan zo snel mogelijk je mail beantwoorden en vergeet niet je gratis artikel door te geven als je een bestelling hebt van €60 of twee als je bestelling €120 is.

Ik wens jullie een hele leuk dag  photo biggrin.gif
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png