maandag 20 januari 2014

You make me Happy

...
Goedemorgen allemaal, vandaag een pocket kaart die ik gemaakt met de Top Note Bigz. Het is niet zo moeilijk te maken en het zo'n leuk effect. Ik heb er twee labels in gestopt maar je kan er natuurlijk ook een kaartje in maken of een cadeau kaart erin stoppen. Eindeloze mogelijkheden met deze Bigz Die ;) 
...
...
Ik heb de Top Note twee uitgestanst uit Sahara Sand en op voorkant heb ik de Off the Grid gestempeld ook in de kleur Sahara Sand. Ik heb deze twee Top Notes op elkaar geplakt met Sticky Strip. Uit het Sweet Sorbet design papier heb ik met de Banner Framelits Dies de banners uit gestanst en op de voorkant van de Top Note geplakt. Met Coastal Cabana heb ik een stempel uit de Perfect Pennants set gestempeld en ook uit gestanst met de Banner Framelits. Eronder een stukje zilverdraad wat ik heb vast geplakt met Sticky Strip. In de pocket heb ik twee stukjes cardstock in de kleur Crisp Cantaloupe en Coastal Cabana twee labels gestoken die ik heb gemaakt met behulp van de Scallop Tag Topper Punch. Ik heb er een touw aan vast gebonden die uit het Sweet Sorbet Accessory Pack vandaan komt. Op de labels heb ik niks gestempeld of geschreven, dat doe ik als ik hem ga opsturen.

I like to join SUO Challenges with this pocket card ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn pocket kaart: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png