zondag 5 januari 2014

You mean the world te me

...
Vandaag een kaart die ik heb gemaakt met de hele mooie producten uit de Sale A Brations catalogus. Als demonstratrice mochten we deze producten al bestellen en ik vind deze Sale A Brations helemaal leuk. Vorig jaar tijdens de SAB ben ik demo geworden en ik heb geen moment spijt gehad ;) Ik heb lang getwijfeld hoor om eerlijk te zijn, maar waarom? Geen idee .. maar ik wilde dat ik dat niet had gedaan. Waarom twijfelen als je met je hobby geld kan verdienen .. dat is toch het mooiste wat er is ;)
...
Anyways naar mijn kaartje ... De basis is gemaakt ik Crumb Cake met daarop een stuk Whisper White. De zijkanten heb ik gesponst met Crumb Cake inkt en de tekst komt uit de Love You More stempelset en is ook gestempeld in dezelfde kleur. De kleine bannertjes zijn gestempeld in Marina Mist en Crumb Cake en komt uit de nieuwe Banner Blast stempelset, de bannertjes heb ik uitgeponst met de Banner Punch. Beide komen uit de SAB folder en zijn dus gratis bij een bestelling van €60. (Deze twee producten krijg je dus gratis als je een bestelling hebt van €120) De grote banners heb ik uit gestanst met de Bitty Banner Framelits. Ik heb er twee Candy Dots opgeplakt in de kleur Crumb Cake en er een stuk Linnen Treath onheen gebonden. Ik heb de Whisper White op de Crumb Cake geplakt met Dimensionals er tussen zodat het wat ruimte er tussen heeft, makkelijk voor het Linne Treath. De sketch die ik heb gebruikt komt van FMS ... 
Ik heb mijn maandelijkse nieuwsbrief net verstuurd aan iedereen die hem wil ontvangen. Wil je deze ook ontvangen vul dan het formulier in die je in de rechterkant van mijn blog kunt vinden. Jij ontvangt hem dan ook zo snel mogelijk in je mailbox ;)
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png