zondag 27 april 2014

A very merry ...


Tja alweer een kerstkaart, ik kan het niet laten :p Maar de nieuwe Challenge op CAS on Sunday is Sparkle and Shimmer en tja dan denk ik aan de prachtige Festive Flurry Framelits, ik kon ook niks anders bedenken eerlijk gezegd maar ik moet zeggen de meiden van het dt hebben weer prachtige kaarten gemaakt ;) 

..
De basis kaart is 10,5 x 14,5 cm in Whisper White met daar op een stuk Silver Foil Sheet en daarop weer een stuk Whisper White. Ik heb twee hoekje afgerond met de Corner Pons. De tekst komt uit de More Merry Messages en ik heb hem met Versa Mark gestempeld en daarna geembost met Stampin’ Emboss Powder ook in het Silver. De ster is gestanst met de Festive Flurry Framelits en ik heb Silver Glimmer Paper gebruikt. Daarop een Basic Metal Buttons met een stukje witte Baker's Twine. Ik heb wat Rhinestone Basic Jewels gebruikt en klaar was mijn kaartje ;) 
..
Ik wens jullie een hele leuke zondag, ik ga lekker aan de freubel ... 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 



 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png