woensdag 17 december 2014

Stampin' Up! - Notes

 ..
Goedemorgen, helemaal vergeten deze leuke note boekjes te laten zien die ik had gemaakt voor de dames van mijn team die op de tour waren van Stampin' Up! in Wolvega. Een note boekje voor al hun to do lijstjes en andere dingen die ze niet moeten vergeten. 
,,
De basis is gemaakt van Lost Lagoon cardstock en ik heb de maten van het boekje gebruikt om de omslag te maken. Ik heb Soft Sky cardstock gebruikt voor de voorkant. het design papier heb ik uit de All is Calm colletcite. De Lost lagoon strook heb ik geponst met de Chevron Pons, en daarop een label in Smoky Slate gemaakt met de Decoratieve Label pons. De cirkels zijn uitgeponst met verschillende maten van de cirkel ponsen. De For You stempel komt uit de Chalk Talk stempel set en heb ik gestempeld met Smoky Slate. De zilveren letters heb ik gestanst uit zilverkleurig Foil Sheets en met de Perfect Print Alphabet Bigz. 
 ..
,,
Aan de binnenkant het ik een stuk cardstock geplakt die net iets kleiner is als de omslag, en met de Word Window pons heb ik een 'spleet' (hoe zeg je dat) geponst om het notitie blokje in te stoppen. De blokjes heb ik gekocht bij de Big Bizaar, en er zitten vijf blokjes in een pakje. De sluiting heb ik gemaakt van een strookje cardstock en mini magneetjes. 
..
Ik wens jullie een hele leuke dag, en het is heerlijk knutselweer dus dat ga ik vandaag doen .. en ondertussen op mevrouw Brownie wachten ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn boekje:
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png