zaterdag 24 januari 2015

Stampin' Up! - Happy Valentine's Day

 ..
Goedemorgen, vandaag ben ik met bijna honderd andere pinkies in Langhout voor een training / meeting met Michelle Last. We hebben een dag waarin we veel leuke dingen gaan doen, en ik ben bang dat deze dag veel te snel voorbij gaat. Volgende week zal ik een klein verslagje doen ;)
..
..
Bij zo'n meeting kan je ook gaan swappen als je dat wilt en deze keer heb ik valentijns kaartjes gemaakt. Dertig stuks liggen klaar om geruild te worden, en ik ben zo benieuwd wat voor leuks de andere meiden hebben gemaakt. Ik zal ze laten zien in mijn verslag later volgende week ;0)
..
De basis kaart is gemaakt in de kleur Crumb Cake en daarop heb ik een stuk Pink Pirouette en Whisper White geplakt. De hartjes zijn gestempeld met Crumb Cake. Pink Pirouette en Pool Party en deze stempel komt uit de Something to Say set. de rondjes met de hartjes zijn in dezelfde kleur als het inkt, en ik heb het hartjes uit de Itty Bitty Accent Punch Pack gebruikt en daarna uit geponst met de een inch circle pons. In de rechter bovenhoek heb ik een bannertje geniet met de Handheld Stapler en ik heb de banner gemaakt met de Banner Pons. Het hartje komt uit Crumb Cake cardstock. Ik heb er een klein pareltje opgeplakt. De tekst komt uit de Good Greeting set en heb ik gestempeld met Pool Party.
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke zaterdag en een fijn weekend. Dank je wel voor je bezoek en leuke berichtjes ;)
..
Built for Free Using: My Stampin Blog