vrijdag 20 maart 2015

Stampin' Up! - Thank You

..
Goedemorgen, het is alweer vrijdag, bijna weekend. Heerlijk hoor niet meer te hoeven werken op zaterdag, ik geniet er nog elke week van. En de dag van de zonsverduistering, ik hoop dat ik hem even kan zien als het helder is ;) Vandaag een kaartje die ik vond in de catalogus, en deze kaart vind je in de spring / summer achterin bij de hostess sets. 
..
..
De basis kaart is gemaakt van Whiser White met daarop een stuk wat 1 centimeter kleiner is. Ik heb de Happy Heart embossing folder ingesmeerd met Lost Lagoon inkt en toen het cardstock erop gelegd je embost dan niet maar je hebt wel de leuke vormen op je kaart. k heb van Lost Lagoon cardstock een strookje gesneden en met de Banner punch aan de zijkanten geponst. daarop een houten element uit de Essentials Wooden Elements, ik heb het doormidden geknipt zodat het beter uitkomt aan de zijkanten. Daarop een stuk Pear Pizzazz cardstock met daarop gestempeld in dezelfde kleur en met een stempel uit de leuke Because You Care set. Ik heb het uitgestanst met de Chalk Talk Framelits. Daarop een stuk Whisper White en gestepled met Lost Lagoon en Pear Pizzazz inkt. Ook weer uitgestanst met de Chalk Talk framelits. Hier en daar een blingetje, en de kaart is af.
.. 
Aanstaande zaterdag ga ik weer een bestelling doen bij Stampin' Up! Jij kan je bestelling doorgeven tot en met vrijdag achttien uur, en ik zal je zo snel mogelijk terug mailen. Alleen deze maand kan je nog bij elke zestig euro een gratis Sale a brations item uitkiezen dus zou je graag nog iets in je verzameling willen uit de sab dan kan je dat alleen nog deze maand doen, en iedereen die deze maand een bestelling bij mij plaatst maakt kans op de stempelset Num-Num
..
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke vrijdag en alvast een top weekend. 
..
Built for Free Using: My Stampin Blog