dinsdag 28 mei 2013

Sneak peek ...


Morgen vroeg geef ik weer een make en take bij mij thuis, ik heb er ongelooflijk veel zin en de dames die komen ook. Ik laat nooit weten wat we gaan maken want ik vind het leuk om ze te verrassen. Ik heb wel een klein sneakje voor jullie en ik ben zeer benieuwd naar de reacties morgen. Natuurlijk laat ik ook op mijn blog zien wat we hebben gemaakt.

This & That, de onwijs leuke bundel waarin je een Journal, Designer Serie Papers, Rotary Stamp, Designer Stickers en Washi Tape kunt vinden kan je bestellen voor 15% korting. Deze aktie duurt nog tot en met 30 Mei. De bundel kost nu € 38,76 ipv € 45,60. Uiteraard kan je ook alles los bestellen aks je dat wilt, en na 30 mei blijft alles bestelbaar. Wat er voor leuks in de bundel zit kan je in dit bericht vinden en je vind er ook een filmpje. 

Zeer binnenkort komt de lijst online waarin staat wat er uit de catalogus verdwijnt en wil je heel graag die ene set nog in je collectie toevoegen dan is mijn advies om niet te lang te wachten met bestellen. Als de lijst bekend is dan wordt de kans dat het nog verkrijgbaar is steeds kleiner. Ik doe as vrijdag een bestelling dus wil je nog wat mee bestellen dan hoor ik het graag van je.

Ik wens jullie een hele leuke dag ...

Liefs, Janneke  
 photo seperator.jpg