woensdag 11 september 2013

Merry Christmas


Goedemorgen vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwe sketch voor Christmas Challenge {with sketches} en deze keer is de sketch gemaakt door Carol. Je kan deze sketch en de prachtige kaarten die het team heeft gemaakt bekijken op het challenge blog.

..
Ik heb Crumb Cake cardstock als basis gebruikt en er een 10 x 10 cm kaartje van gemaakt. Daarop zit een stuk Cherry Cobbler cardstock van 9 x 9 cm en dan de drie strookjes design papier uit de Season of Style collectie. Daarop een stuk cardstock in de kleur Old Olive. Het label heb ik gemaakt met de Chalk Talk Framelits en ik heb er stukje Chevron Ribbon in de kleur Cherry Cobbler doorheen gedaan en die vast gebonden met een stukje witte Baker's Twine. De stempel komt uit de Wishing You set en heb ik met Stampin' Write Markers ingekleurd. Op het vellum heb ik met Cherry Cobbler de tekst uit de Petite Pairs gestempeld en vast gezet met een nietje. Wat Rhinestones Basic Jewel hier en daar en klaar is mijn kaartje ;) 
..
Ik wens jullie een hele leuke dag! 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png