zaterdag 23 februari 2013

Stempel Club ...

Wil jij je Stampin' Up collectie graag uitbreiden, zonder je bankrekening te plunderen? Wil je gratis extra producten ontvangen? Wil je elke maand een envelop op je deurmat vinden maar dan met een persoonlijk tintje? Dan is deze club zeker iets voor jou!

Je wordt lid van deze stempel club dmv een email te schrijven naar mij en hij gaat van start zodra er 6 personen zijn.

Elk lid besteed € 35 per maand en je geeft je op voor een periode van zes maanden. Het is niet mogelijk om tussentijds te stoppen! Je mag zelf kiezen wat je elke maand wilt ontvangen je hoeft niet alleen uit stempels te kiezen. Je keuze kan bestaan uit alles wat er verkrijgbaar is uit de catalogi van dat moment. Jij bepaalt dus zelf wat je wilt ontvangen in je Stempel Club pakket.

Gedurende de zes maanden zal iemand van jullie om de beurt de hostess zijn. Als het jouw beurt is om de hostess te zijn dan krijg jij voor €30 aan producten van Stampin' Up! gratis. Je mag zelf je eigen cadeau kiezen. Ik hou de volgorde van aanmeldingen aan voor deze gratis producten.

Je ontvangt van mij, gedurende je abonnement, de seizoen catalogus gratis.

Ik zal je een email sturen op de eerste dag van de maand om je te herinneren jouw keuze aan mij door te geven. Je mag natuurlijk ook zelf je keuze aan mij doorgeven voor de eerste van de maand. Zet dan als onderwerp Stempel Club en de maand in je email.

Je kan je vanaf nu inschrijven dmv een mailtje te schrijven. Vind je het leuk om mee te doen? Klik op de email button in de linker blogroll. Als er genoeg aanmeldingen zijn dan kunnen we misschien al starten op 1 maart ;) Heb je vragen dan hoor ik het graag van je.

(Deelname is exclusief €1 administratiekosten en exclusief verzendkosten per maand)
 photo seperator.jpg