zondag 7 juli 2013

{M} is for Merry .....


Goedemorgen, vandaag een kerstkaart die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge van CAS on Sunday! Deze keer is het thema Christmas in July. Het is inmiddels (eindelijk) zomer maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen met de kerst kaarten. Zeker niet met de hele mooie kerst stempels die je op dit moment kan krijgen van Stampin' Up! je kan ze hier vinden ;o)

Wil je ook graag in het DT van CAS on Sunday, op dit moment hebben we een dt call, meer informatie kan je lezen op de blog in de post van vandaag. Heb je vragen dan horen wij het graag ;o) 

..................
Ik heb uit de Christmas Carry over de set Snowflake Soiree gebruikt en gestempeld met Cherry Cobbler en Crumb Cake op Whisper White cardstock. De basis kaart is in de kleur Crumb Cake en daarop heb ik Cherry Cobbler geplakt. De spetters zijn gemaakt met de refill inkt Crumb Cake en de Stampin' Spritzer. Helemaal leuk die spetters maken ;) De tekst komt uit de Occasion Alphabet set en is gestempeld met Cherry Cobbler inkt op vellum. Nietje erdoor om het vast te zetten en hier en daar een pareltje geplakt.  
..................
Ik wens je een hele fijne zonnige dag toe en bedankt voor jullie leuke berichtjes ;o) Ik vind het echt zo gaaf om ze te lezen. 
..................
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 


 photo seperator.jpg