woensdag 7 augustus 2013

Merry Christmas


Goedemiddag, gisteren kreeg ik mijn spullen van Stampin' Up! uit de nieuwe herfst / winter catalogus die per 1 september geldig is, en natuurlijk moest ik er vandaag een kaartje mee maken. Deze producten zijn nog niet te koop, maar het duurt nog maar drie en een halve week. Ik maak het hele jaar kerstkaartjes maar mijn verzameling is nog niet groot genoeg, dus ik ga lekker verder zodra ik het postje af heb.


De basis van de kaart is in de kleur Smoky Slate gemaakt met daarop Island Indigo en Whisper White. Het design papier heet Winter Frost en je kan hem krijgen in 30 x 30 vellen en in een blokje dan zijn ze 11,4 x 16,5 cm. Ik heb strookjes papier gesneden en dan de punten ingeknipt. De onderste sneeuwvlok is gestanst met de Festive Flurry Framelits en uit Silver Stampin' Glitter. De bovenste sneeuwvlok is gestempeld met Smocky Slate en met een van de stempels uit de Festive Flurry set. Je kan deze als set bestellen, je krijgt dan 15% op de bundle, je hebt dan vijf stempels en vijf framelits. Ik heb wat Rhinestone Basic Jewels op de kaart geplakt en de tekst komt uit de Petite Pairs stempelset en is gestempeld in de kleur Smoky Slate. 

Heb je ook zin om op zondag 22 september kerst / winterkaartjes te maken, geef je dan nu op. deze dag duurt van 10 uur tot ongeveer half 5 en zal in Heerenveen zijn. Meer informatie vind je --> hier <-- en je kan je opgeven tot 1 september. 

Ik wens je een hele leuke dag en bedankt voor je bezoek en leuke berichte ;) 
 photo seperator.jpg