zaterdag 10 augustus 2013

Stampin' Up! Scrapbook


Daar zat ik dan .. ik dacht ik zal 'even' een scrapbook layout maken. Ik had al vaker een layout gemaakt maar dat is al een jaar of vijf terug als het niet langer is, in ieder geval al een hele tijd terug ;) Hoe ga ik hem maken ... Mijn vriendin Ingen kan gelukkig heel mooi scrappen en die heeft me een beetje geholpen als ik er even niet uitkwam (dank je wel lieverd voor je hulp) en zo is mijn eerste SU layout geboren ;) Ik ga zeker vaker een layout maken, want ik vind het heel leuk om te doen. 


De ondergrond is in de kleur Garden Green, ik had eerst alleen de Whisper White maar dat vond ik een beetje saai. Het design papier komt uit de This & That collectie. Ik heb de strookjes links bovenin de layout geknipt met de hand en de randjes beinkt met Soft Suede inkt. De stempels komen uit de French Foliage set (deze is retiered, dus niet meer te koop) en heb ik ook gestempeld met Soft Suede. De kartelrand onder de foto heb ik gemaakt met de Finishing Touches Edgelits. De bloemen heb ik gemaakt met de Floral Fusion Sizzlits en heb ik voor het opplakken gekreukeld. En de takjes komen van de Little Leaves Sizzlits. Op de bloemen heb ik Candy Dots geplakt uit de Neutrals collection. De tag is van de Chalk Tag framelits set. Ik heb ook de Essentials Paper Piecing stack gebruikt om gaatjes te prikken in mijn layout.
..
Ik wens iedereen een heel leuk weekend en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn layout:

 photo seperator.jpg