zondag 15 september 2013

Cutest Baby Ever ...


Goedemorgen, wat een prachtige creaties heb ik gezien gisteren bij de Pinkies bloghop ;) En ik heb weer veel nieuwe ideeën opgedaan. Hebben jullie al 'gehopt' als je bij Michelle begint zie je alles van deze leuke nieuwe Autumn / Winter Seasonal hop. Veel plezier!
Maar vandaag heb ik een heel ander kaartje voor je want het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij CAS on Sunday! En deze keer moesten we een baby kaart maken en je kan zien op het CAS on Sunday blog dat er heel veel verschillende kaartjes zijn die je kan maken, wat een beautys hebben de meiden weer gemaakt. En je kan ook een hele leuke prijs winnen, welke? dat kan je op het blog lezen .. 


De basis van de kaart is 10,5 x 15 cm en daarvoor heb ik Whisper White gebruikt. Ik heb daarop een stuk Crumb Cake cardstock geplakt met de dimensionals en aan een zijkant heb ik een leuk randje gemaakt met de Finishing Touches Edgelits in de kleur Strawberry Slush. Het design papier heb ik in een fishtail geknipt en is ook in de kleur Strawberry Slush en komt uit de paper stack In Colors 2013 - 2014. Ik heb met Crumb Cake een label gestempeld uit de Label Love stempel set en uit geponst met de Artisan Label pons. Ook heb ik cardstock geponst met de pons en die heb ik door midden geknipt en avhter het label geplakt. Ik heb de stempel nog eens gestempeld, in de kleur Strawberry Slush en toen uitgeknipt om zo wat hoogte te krijgen op mijn kaart. Ik heb het label met de dimensionals op de kaart geplakt maar eerst witte Baker's Twine eronder 'gefrommeld' Wat Pearl Basic Jewels op mijn kaartje geplakt en hij is klaar voor verzenden ;)

Ik wens jullie allemaal een hele leuke zondag, bedankt voor jullie leuke berichtjes en bezoek. Als je nog mee wilt doen aan de verzamel bestelling van aanstaande zaterdag vergeet dan niet je bestelling door te geven voor aanstaande woensdag ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png