dinsdag 17 september 2013

Single Stamps Kerstmis


Goedemorgen, vanaf vandaag kan je deze leuke kerst stempels bij mij bestellen. Deze stempels kan je tot en met eind januari 2014 bestellen of zolang de voorraad strekt. Ze zijn er alleen in de clear variant en komen niet in een case. Alle stempels (behalve de ster stempel) passen bij een pons of een framelits. Je kan ze ook via mijn online shop bestellen, dan komen ze rechtstreeks van Stampin' Up! naar jou en de verzendkosten zijn dan altijd € 5,95 maar aanstaande zaterdag doe ik een verzamel bestelling, zou je wat mee willen bestellen dan hoor ik het graag voor woensdag aanstaande ;) Er vallen voor mijn in ieder geval een paar van deze leuke stempels in mijn mandje :p 

Ik wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek.
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png