woensdag 4 september 2013

Stampin' Up! Nieuws ;o)

Hallo allemaal, vanaf vandaag kan je je bestelling ook online doen via de webshop. Je kan natuurlijk nog steeds via de mail bestellen maar online, onder het genot van een kopje koffie of thee kan nu ook. Het enige wat je moet doen is een account aanmaken en je heb een credit kaart nodig maar je kan heerlijk op je gemak lekker sneupen. Je vind mijn online shop als je op het bannertje klikt. 
 photo onlineshop_zpsbdf3b9e7.png

En vanaf vandaag kan je ook het digitaal design software programma kopen. Je kan dan bv Digitaal Scrappen, je eigen digitale kaartjes maken, uitnodigen maken en heel veel andere leuke projectjes. Je kan eerst een trial uit proberen van 30 dagen, en dat is gratis. En als je zeker weet dat je het vaker gaat gebruiken, MDS is te koop via mijn online shop en kost € 17,95 Ik ben nog in de oefen fase hoor, maar ik kan je wel vertellen dat het ontzettend leuk is ... enne ik ben aan het sparen voor een Cameo want dan je er nog meer leuke dingen mee doen ;o) 



En als je ze allemaal  hebt, de Stampin' Write markers dan kan je nu drie losse markers kopen. Het gaat dan om Bermuda Bay, Chrushed Curry en Soft Sky. Deze drie kan je los kopen en ze zijn dan € 3,95 per stuk. Je kan ook de New Color kit aanschaffen. Die kost € 31,95 en daarin vind je 10 verschillende kleuren. 

Heb je vragen over een van deze producten dan hoor ik het graag van je ;) Ik wens je een leuke dag en bedankt voor jullie bezoek. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png