dinsdag 15 oktober 2013

My Digital Studio - Me

,,,
Op Facebook hebben we een groep voor My Digital Studio waar Carmen ons alles gaat uitleggen over hoe het allemaal werkt door ons elke twee weken een opdracht te geven. De eerste opdracht was 'Stel je eens voor' en dit is wat ik er van gemaakt heb. Het is een kant en klare pagina die ik een beetje verandert heb. De hartjes van de bloemen waren rood en die heb ik verandert van kleur. Waar je nu mijn naar ziet staan stond eerst wat anders. Het is heel makkelijk en vriendelijk in gebruik en je zult vast meer van MDS tegen komen op mijn blog.

Ik vind het een heel leuk programma waarmee je niet alleen scrapbook paginas mee kunt maken maar ook complete fotoalbums, uitnodigingen, kaarten, visitekaartjes en nog veel meer. Wist je dat je nu kunt proberen wat My Digital Studio precies is? En dat zonder dat er kosten aan verbonden zijn je kunt namelijk via mijn webwinkel een gratis trial  downloaden. Wanneer je dit hebt gedownload kun je het gratis 30 dagen uitproberen. Heb je het programma uitgeprobeerd en vind je het zo leuk dat je het wilt aanschaffen? De basis van My Digital Studio kost €17,95 en er komen steeds nieuwe downloads uit. 

Een hele leuke avond ... ik ga nog even verder met MDS ;)  
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png