vrijdag 11 oktober 2013

Nieuwe stempels ...


..
Yeah! Ze zijn er ... jullie hadden vast al gehoord dat Stampin' Up! bezig was met het maken van een Nederlandse stempel set. En vanaf nu zijn ze te bestellen ;) De bestaande set Teeny Tiny Sentiments is in het Nederlands vertaald. Deze set bestaat uit 24 verschillende teksten en de prijs is €35,95 en het bestelnummers is 134966. Je kan deze stempels in mijn webwinkel vinden onder stamps en dan translated stamps en dan het Nederlandse vlagje aanklikken. Je kan alleen met credit card betalen, maar je kan mij natuurlijk altijd mailen om te bestellen. 
...
Mocht je deze set of de andere prachtige producten willen bestellen, aanstaande woensdag doe ik weer een bestelling bij Stampin´ Up! Mail me om je bestelling door te geven aan mij voor maandag!
...
Een hele leuke dag allemaal en ik hoor graag wat jullie van deze set vinden. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png