zondag 24 november 2013

Season's Greetings

..
Goedemorgen, het is alweer tijd voor een nieuwe challenge bij CAS on Sunday en deze keer is het thema Winter en wat een prachtige kaarten hebben de dames gemaakt, echt zo verschillend. Kijk snel op het blog voor de kaartjes en deze keer kan je ook een leuke prijs winnen.
...
De basis kaart is in de kleur Island Indigo gemaakt met daarop een stuk Whisper White. Op het Whisper White heb ik met de Island Indigo inkt een tekst gestempeld uit de More Merry Messages set en deze set is zo gaaf en nog verkrijgbaar tot en met eind januari. De sneeuwvlokken heb ik uit de Festive Flurry set gestempeld in Island Indigo en Pool Party en uit gestanst met de Festive Flurry Framelits. Deze kan je kopen in een bundle en je hebt dan 15% korting als je het koopt ;o) Op de sneeuwvlok heb ik een Frosted Finishes Embellisment geplakt die ik heb gekregen van Mieke (zwaai zwaai) Wat rhinestone erbij geplakt want ik vond hem anders wat saai ...
...
Een hele leuke zondag allemaal en bedankt voor jullie bezoekje en berichtjes. Ik vind het super om te lezen.
...
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png