zondag 1 december 2013

A Whole lot of Love ....


Goedemorgen, jeetje het is alweer december ... time flies when your having fun. Misschien ben je nog heel druk met de kerstkaartjes en het schrijven van de enveloppen en denk je er nog niet eens aan maar Stampin' Up! heeft hele leuke nieuwe sets voor Valentijns dag. Persoonlijk vind ik deze sets helemaal te gek, en ga zeker ook toevoegen aan mijn collectie ;) Je kan natuurlijk ook deze sets gebruiken voor een stel wat gaat trouwen of gaat samen wonen of gewoon voor iemand die je heel lief vind *wink.



Ja ik ben verliefd ... al jaren hoor hihi :p maar deze leuke stempels en bijpassende zakjes en envelopjes zijn heel erg gaaf! 

Je kan dit vanaf vandaag bestellen, en aanstaande zaterdag doe ik een verzamel bestelling, dus wil je een van deze leuke sets aan schaffen dan hoor ik het graag van je, dan kan ik het voor je mee bestellen. Je mag uiteraard ook al je andere bestellingen aan mij doorgeven. Je kan je bestelling door geven tot en met woensdag 4 december en je betaling moet binnen zijn op vrijdag 6 december. 

Een hele leuke zondag allemaal, enjoy! 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png