woensdag 18 december 2013

Do not open ...

,,,
Goedemorgen allemaal, vandaag start de bloghop van de Christmas Challenges {with sketches}. Als je hier bent gekomen via Eemeli haar blog dan ben je op de goede weg, anders kan je beginnen bij de Christmas Challenges {with sketches} zo mis je niks. 
,,,,
De basis van de kaart heb ik gemaakt in Early Espresso en daarop een stuk Crumb Cake. Het design papier komt uit de Seasons of Style designer pack en ik heb de kantjes beinkt met Crumb Cake. De doily is ook van Stampin' Up! en vind je in een pack van 24 stuks ;) Daarop een stuk Cherry Cobbler en Whisper White geplakt met Dimensionals. De kerstballen heb ik gemaakt met de Christmas Collectibles set in de kleur Early Espresso en Crumb Cake. Ik heb ze uitgeponsd met de Christmas Ornament Punch. Het 'touwtje' komt uit de Merry Little Christmas set. De tekst komt uit de More Merry Messages set en heb ik gestempeld in Cherry Cobbler. Ik heb het uitgeponst en op een scallop rondje geplakt. Wil je deze sets nog bestellen? Dan kan je dat doe tot en met 1 Februari 2014.
,,,,
Je kan bij mij een prijs winnen als je een berichtje achterlaat en een kaart maakt met de sketch die je kan vinden op het CCWS blog. Wat je kan winnen weet ik nog niet zeker is een verrassing maar het zal natuurlijk in kerst of winter sfeer zijn en van Stampin' Up! Deze blog hop duurt tot en met woensdag 28 December 8 uur 's avonds en de winnaars worden bekend gemaakt op het CCWS blog op 30 december ;)
,,,,
De volgende stop is het blog van Christina ;) Heel veel plezier met de hop, en vergeet niet overal een berichtje achter te laten en een kaart te maken .... 
,,,,
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
,,,
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png

29 opmerkingen :

  1. Wat een mooi kaartje, Janneke. En die schets mag er ook wezen. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't know why but this screams retro to me :) Totally love it and the brown color scheme is much to my taste.

    Hugs from Finland,
    Eemeli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave weer, zeg! Wat een mooie spullen en je weet er weer iets prachtigs van te maken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Janneke. super gedaan.. De spullen die je hebt gebruikt zijn top... en bedankt voor je prachtige sketch...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super card Janneke. Sad to be leaving the DT but it's been fabulous working with you all. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt weer een plaatje om te zien Janneke!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt ook weer een mooie kaart gemaakt Janneke.
    Leuk zo'n blog hop

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kerstkaart Janneke,
    Fijne kerstdagen veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Janneke. Lekker strak!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer helemaal top!!
    Bedankt voor je gave sketch :)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw kaart is heel mooi geworden.
    Prettige feestdagen en vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,

    Heel mooi kaartje, met prachtige mooie spullen.
    Fijne feestdagen en een heel fijn en creatief 2014 toegewenst.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart en ik vind de kerstballen superleuk.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart met SU.
    Ik wens je fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje weer Janneke, maar ik ben niet anders gewend van je. Goede dagen toegewenst en veel knutselplezier in 2014. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Janneke, ik vind hem echt geweldig mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a fab card. I love all the brown.

    Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love this sketch....and your card.
    Hugs Inga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Schitterende kaart.
    Ik wens jouw en je familie nog een heel gelukkig 2014, met boordevol leuke momenten, een goede gezondheid en veel craftplezier.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een leuke sketch gemaakt! En je kaart is super!
    Ik wens je een gezond en creatief nieuwjaar toe en hoop je in maart weer bij Wilma te ontmoeten!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met de mooie materialen van Stampin Up, Het designpapier heb ik zelf ook, prachtige kleuren.
    Een heel fijn, succesvol en creatief 2014 toegewenst.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave kaart en natuulijk ook de sketch. Ik wens je een gezond en creatief nieuwjaar. Dat ik volgend jaar maar weer een leuke workshop bij je mag volgen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen