dinsdag 24 december 2013

Happy Birthday ...

...
Goedemiddag allemaal, vandaag een cadeau envelop voor de cadeaubonnen die ik verkoop. Het is echt een last minute envelopje en ik dacht ojee ... wat moet ik maken, maar ik vond (alweer) inspiratie op Pinterest, zo gaaf om daar te neuzen. Ik weet dat de ontvangster deze kleurtjes heel leuk vind en daarom heb ik ze ook in deze kleuren gehouden .. 
...
De basis is gemaakt van Baked Brown Sugar en daarop een stuk Strawberry Sluch die ik heb geembosd met de Square Lattice Embossing Folder, en met een spons heb ik inkt in dezelfde kleur als de envelop gesponst. Daarop Whisper White en aan de zijkanten heb ik driehoekjes uitgeknipt. Daarop een label uit de Apothecary Accents  Framelits set in de kleur Coastal Cabana. Daarop weer een strookje in de kleur Crisp Cantaloupe en daarop weer een label uit de Apothecary Accents Framelits set in de kleur Whisper White. Ik heb op Strawberry Slush met Baked Brown Sugar inkt een stempel uit de Label Love set gestmpels en uitgeponst met de Artisan Label pons. Twee Rhinestones erop geplakt en klaar was mijn cadeau envelop. 
...
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en geniet ervan. 
...
Dit heb ik gebruikt voor mijn envelop 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png