woensdag 26 maart 2014

Merry Christmas


Goedemorgen allemaal, vandaag een kerstkaartje maar dan anders ;) Vorige week zag ik de kerstkaart van Wilma en ik dacht dat is een leuk idee, een kerstkaart maken met niet kerst design papier maar met de heerlijk vrolijke Fresh Prints ;) De sketch deze week op de Christmas Challenges {with sketches} is van Christina en ik vind hem helemaal leuk! Neem je ook een kijkje op het ccws blog om te kijken wat voor leuke kaarten de andere dames hebben gemaakt?

..
De Whisper White basis kaart is 14 x 14 cm en daarop heb ik een stuk Real Red geplakt van 13 x 13 cm, met dimensionals, zodat het een beetje hoger komt. Het design papier komt uit de Fresh Prints Designer Series Paper Stack en de zijkanten heb ik gesponsd met Crumb Cake. De Coastal Cabana randjes heb ik gemaakt met de Finishing Touches Edgelits. De kerstballen zijn gestempeld met Coastal Cabana en Real Red en komen uit de Christmas Collectibels set. Deze zijn nog steeds verkrijgbaar, net als heel veel andere mooie kerst sets, je kan ze hier vinden. De tekst komt uit de Petite Pairs en is gestempeld met Real Red op Whisper White. Ik heb hem uitgeponst met de Word Label pons. Ik heb de Modern Label pons gebruikt om de onderste label te ponsen in Coastal Cabana. Hier en daar wat Rhinestones en wat zilverkleurige parels die uit mijn eigen collectie komt ;) 
..
..
De Sale a Brations is nog tot en met 31 maart! Tot dan kan je bij elke 60 die je besteed een gratis artikel uitzoeken uit de SAB folder. Op maandag doe ik de allerlaatste verzamel bestelling van de Sale a Brations! Je kan je bestelling door geven voor zondag avond 30 maart 23.59 uur en ik zal het voor je mee bestellen. 
..
Vanavond om half 9 is er een live stream van Stampin' Up! Jullie kunnen dan kijken naar mede demonstrators en gasten vanuit de hele wereld en dat is iets heel bijzonders! Tijdens de live stream zullen er mooie projecten gemaakt worden met de bundle 'All Wrapped Up' en die kan je bij mij bestellen zodat je later deze projecten kan maken. Klik vanavond om half 9 op de link kies hoe jij de live stream wilt volgen (via de pc, tablet of smartphone) en leer wat jij allemaal nog kunt maken met deze bundel! 
..
Een hele mooie dag allemaal en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 



 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png