vrijdag 28 maart 2014

Sale a Brations ;)


Goedemorgen, De laatste dag van de Sale a Brations is 31 maart! Wil je nog graag dat ene artikel gratis dan is dit je kans  Want daarna zijn deze prachtige artikelen niet meer te krijgen. Op 31 maart doe ik de laatste SAB bestelling jij kan je bestelling doorgeven tot en met zondag 30 maart.


Als jij je bij Stampin' Up! inschrijft als demonstratrice dan wordt daarmee wordt al gauw de indruk gewekt dat je workshops of party's moet geven. Ontzettend jammer, want als je dat niet wilt, is dat helemaal niet nodig. Gewoon lekker genieten van alle voordelen die Stampin’ Up! biedt en vooral altijd 20% korting op al je aankopen! Tot 31 maart kun je extra voordelig instappen, je stelt zelf een starterspakket samen met een waarde van 195 euro en betaalt slechts 129 euro! Wil je meer info dan kan je informatie vinden op deze pagina en natuurlijk mag jij mij bellen of mailen ;) Ik zou het heel leuk vinden om jou welkom te mogen heten in mijn team. 

Ik wens jullie een heel leuk weekend met heel veel zon en vergeet niet de wekker een uurtje vooruit te zetten ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png