zondag 30 maart 2014

I can't thank you enough


Goedemorgen, een beetje later als anders maar hier is mijn kaart voor de nieuwe CAS on Sunday Challenge. Deze keer is het thema 'Stitched faux or real' en je moet dus stiksels op je kaart gebruiken, of ze nu getekend, geborduurd of van de machine komen, het mag allemaal ;) Kijk je ook even op het blog om te kijken wat de andere dames hebben gemaakt, zo verschillend en zo mooi .... 

..
Mijn kaart is is 14,8 x 10,5 cm in Real Red met daarop een stuk Whisper White van 13,8 x 9,5 cm. Ik heb de stiksels gestempeld met Real Red en deze stempel komt uit de Oh, Hello set. De stipjes heb ik ook in Real Red gestempeld en komt uit de Gorgeus Grunge set. Ik heb de stempel, die uit de Chalk Talk set komt, gestempeld met Whisper White en het Basic Black label heb ik gestanst met een label uit de Chalk Talk Framelits. Het lint is ook Real Red en komt uit de Taffeta collectie. De gouden pailletjes komen uit mijn prive collectie. 


Morgen avond 31 maart doe ik nog een verzamelbestelling en dat is de laatste keer dat je nog kan profiteren van de gratis artikelen van de Sale a brations, en wil je nog dat ene gratis artikel bij elke €60 geef dan vandaag je bestelling door voor 12 uur vanavond. Dan mail ik je zo snel mogelijk terug.

Vergeet je niet op te geven voor de Mini Memories Workshop op 9 april, omdat ik deze albums moet bestellen kan jij je nog opgeven tot en met 2 april. Meer leuke workshops vind je onder het kopje workshops! Wil je een ander dagdeel dan is dat natuurlijk ook mogelijk! Mail me voor de mogelijkheden ;)

Ik wens jullie een hele leuke zondag! Enjoy

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: