dinsdag 1 april 2014

Gefeliciteerd


Goedemorgen, de Sale a Brations is voorbij en ik heb genoten ... zo jammer dat het alweer voorbij is ;) Vandaag ga ik hard aan de slag voor de Creative Events die ik donderdag en vrijdag heb in Zwolle en Houten en aanstaande zaterdag kan je mij vinden op het Stampin' Up plein op de beurs in Rijswijk! Je kan meer info vinden op deze site ... Er zal een workshop gegeven worden en ik ga natuurlijk ook iets leuks doen. Wat het precies zal zijn is nog een verrassing ...

..
Maar eerst deze kaart gemaakt met de zeer populaire Petite Petals set. De basis kaart is gemaakt in Pink Pirouette met daarop een stuk Baked Brown Sugar en Whisper White. Ik heb met Pink Pirouette inkt de spetters gestempeld uit de Gorgeous Grunge set. De bloemen heb ik gestempeld in Pink Pirouette, Strawberry Slush en Baked Brown Sugar en daarna uitgeponst met de Petite Petals punch. De tekst komt uit de Sentimenten set en heb ik gestempeld in de kleur Baked Brown Sugar. Wat bling hier en daar en klaar is je kaart. Deze kaart kan je natuurlijk in verschillende kleuren maken en deze bundle kost maar €26,25 in de clear variant en in hout maar €29,50 koopje toch? 
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag en dank je wel voor je bezoek en leuke berichtjes! 
..
Vergeet je je niet op te geven voor de Mini Memories workshop? Je kan je nog opgeven tot en met morgen. Meer informatie kan je vinden in mijn agenda of mail me voor al je vragen ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: