zondag 13 april 2014

Lattice & Vellum


Goedemorgen deze zonnige zondag ;) Vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor de nieuwe CAS on Sunday Challenge. Deze keer is het thema 'A Birthday to Die for' en dat betekend dat je Die Cuts op je kaart moet gebruiken. En ik moest gewoon iets doen met deze gave Bigz Die 'Lattice' 



De basis kaart is gemaakt van Whisper White en de maat is 11,5 x 11,5 cm. Daarop heb ik een stuk Elegant Eggplant geplakt (deze plak ik altijd met foam op elkaar, zodat er iets ruimte is zodat je niet een platte kaart krijgt) En daarop weer een stuk Whisper White. De Bigz Die Lattice heb ik uitgestanst met de Big Shot en is uit de vellum gestanst. Daarop heb ik takjes geplakt van de Bird Builder pons in de kleur Pear Pizzazz en ik heb drie Petite Petals bloemen gestepeld in de kleur Elegant Eggplant en uitgeponst met de pons. Daarop heb ik een geponst bloementje van dezelfde pons geplakt en er een Rhinestone opgeplakt. De vlinder komt uit de Papillon Potpourri stempelset en die heb ik ook gestempeld in Elegant Eggplant en uitgeponst met de Bitty Butterfly punch. Ook op de vlinder zit bling, ik kan er niks aan doen, I just love bling! 

...
Hierboven zie je nog een close upje van de takjes, bloementjes en vlinder ;) Ik heb de Lattice Bigz alleen in het midden vast geplakt, onder de bloemen want anders zie je het lijm er door heen. Wil je ook (onder andere) deze kaart maken? Op 7 mei geef ik de workshop Glamour & Glitz en we gaan onder andere deze kaart maken en deze workshop staat geheel in het teken van goud en zilver, bling, glimmer papier en vellum. Geef je snel op via de mail want er zijn nog een beperkt aantal plekjes vrij. Meer informatie kan je vinden op de workshop pagina, natuurlijk is het ook mogelijk om een ander dagdeel af te spreken. Mail of bel me voor de mogelijkheden.  
...
Ik wens jullie een hele leuke zonnige zondag! Ik ga lekker in de tuin bezig want dat wordt hoog tijd ;) 
...
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png