vrijdag 30 mei 2014

Retired list ...


Vandaag is het dan zo ver ... de lijst met de producten die gaan verdwijnen is bekend ;) Op de retired lijsten staan de producten die niet meer in de nieuwe jaarlijkse catalogus zullen zijn opgenomen en dus na 30 juni  niet meer verkrijgbaar zullen zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna niet geslapen heb hoor, want ik wilde zo graag mijn bestelling plaatsen. Als demonstratrice heb ik al een ander mogen zien (en bestellen) uit de nieuwe catalogus en hij is echt om te smullen, zo anders dan vorig jaar en ik ben helemaal verliefd. Wil je niet wachten tot 2 juli dan kan jij je inschrijven als demostratrice en jij kan dan gelijk al de nieuwe spullen zien en bestellen! Meer informatie vind je hierBellen of mailen mag natuurlijk ook ;) 

Neem een kopje thee of koffie en kijk lekker op je gemak  op de lijsten. De lijsten zullen dagelijks worden bijgewerkt met de actuele stand van zaken wat betreft verkrijgbaarheid. Zou je iets willen bestellen van de lijst dan kan je dat via de mail bij mij bestellen of online in de webwinkel (je vind de link aan de rechterkant van mijn blog) 

Zondag 1 juni doe ik zo wie zo een bestelling en dan kan ik het voor je mee bestellen (let wel op = op) Je kan je bestelling doorgeven to zaterdag avond 8 uur. Je hoeft natuurlijk niet nu al te beslissen wat je nog graag van je wensenlijstje wilt aanschaffen wat eruit gaat, maar op = op en komt niet meer terug ;) En ik kan je zeggen dat het echt snel gaat! Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je bestellen rechtstreeks te laten bezorgen, de verzendkosten van SU naar jou zijn altijd €5,95

Edit: In juni doe ik elke week een bestelling ivm de retired lijst, mail mij je lijstje door voor vrijdag avond 6 uur. 

Klik hier voor de pdf lijst van de stempels 
Sommige producten hebben wel to 40 % korting ... 

Klik hier voor de  pdf lijst van de accessoires
Sommige producten hebben wel 50% korting ... 
..
Een hele leuke dag allemaal en veel plezier met jullie plannen ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png