vrijdag 18 juli 2014

Stampin' Up! - Bloghop NL Demo's

..
Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices. Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus. Als het goed is kom je hier via het blog van Connie
..
..
Dit is de kaart die ik voor de hop heb gemaakt ;o) De basis kaart is gemaakt in de kleur Mossy Meadow met daarop een stuk Strawberry Slush. Op het Whipser White cardstock heb ik een tekst gebruikt uit de hostess set Hello Love en die heb ik gestempeld met Mossy Meadow. De strookjes heb ik gemaakt met het nieuwe design papier uit de All Bloom papier blokje. De strookjes zijn 2 cm breed en in verschillende lengstes gesneden. De Tea Lacey paper Doily is gesneden in een strook en heb ik vastgeplakt met de Sticky Stripe. Ik heb de Thick Baker's Twine in de kleur Crisp Cantaloupe gebonden. 
..
Ga nu verder naar het blog van Eveline om verder de hop te volgen. Een hele leuke vrijdag en geniet van het mooie weer. Dank jullie wel voor je bezoek en leuke berichtjes die jullie achterlaten op mijn blog. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:


Op de onderstaande buttons kan je klikken om naar de vorige en volgende blog te gaan, have fun! 
...
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png

28 opmerkingen :

  1. Super kaart Janneke. Ik word helemaal blij van dit papier.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijk kaartje, Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig papier is Al Abloom toch....mooie combi Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig kaartje met prachtig papier Janneke!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super gaaf kaartje! Zo heerlijk zomers...
    Fijn weekend, groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke en vrolijke kaart Janneke, leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje. Daar wordt je toch blij van? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een prachtige kaart weer, Janneke. Dat papier/kleuren vind ik het einde. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaart vind het erg leuk gedaan.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurencombinatie en vrolijk kaartje Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superkaartje! Vind het ook een super stackje met al die bloemen, gisteren het eerste papiertje aangebroken hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf!!!
    En dat papierblokje is inderdaad super leuk... En nu weet ik het zeker... Dat duurt niet langmeer voordat ik er wat mee ga maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartje Janneke.! En die kleuren combi Wauw :)

    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart Janneke, de nieuwe In Color kleuren begin ik steeds mooier te vinden,.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje. Mooie kleuren en mooi papier. Gaat ook op mijn steeds langer wordende lijstje. En nu door naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, moet toch ook maar meer met strookjes werken. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een SU!-per leuk kaartje heb je gemaakt :)

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen