dinsdag 15 juli 2014

Stampin' Up! - For You

 ..
Voor de Happy Card kit van deze maand had ik dit Amicelli doosje gemaakt. Heel leuk om te maken en een heel leuk cadeautje voor chocolade of andere lekkere dingen, maar je kan er natuurlijk ook euro's in doen ;o) Wil je ook elke maand een leuke kit op je mat ontvangen? Meer informatie vind je hier, je mag me ook mailen als je vragen hebt
...
..
Ik ben begonnen met twee stroken Blackberry Bliss van 5.1 cm breed en 21 cm lang, aan beide kanten heb ik gerild op 2,5 en 3,5 cm daarne heb ik met de Scallop Tag Topper geponst. Dan neem je twee stukken dsp van 14 x 4 cm en je rilt aan de lange zijde op 1 en 3 cm. Dit plak je in elkaar en dan is de basis klaar. Je versiert je doosje dan naar eigen idee ;) Ik heb het idee van Sonja
..
Ik heb dsp uit het blokje Moonlight gebruikt, een leuk blokje met de nieuwe In Colors. Ik heb de Chalk Talk stempel set gebruikt om mijn doosje te versieren en ik heb de kleuren Blackberry Bliss en Hello honey gebruikt om te stempelen. De framelits van de Chalk Talk heb ik ook gebruikt en de vlinder zijn gemaakt met de Elegant Butterfly en de Bitty Butterfly ponsen. 
..
Product Share In colors 2014 - 2016 
..
Vind je de nieuwe In Colors ook zo leuk, maar wil je niet alles in een keer aanschaffen, dan is mijn nieuwe product share misschien iets voor jou! Elke maand krijg jij een kleur uit deze collectie en zo heb je aan het eind van deze share alle kleuren compleet. Dit krijg jij per maand: 
..
1 pak cardstock (A4)
1 Inktpad
1 Refill 
1 Stampin Marker
1 rol Stitched Satin Ribbon 
4 Clothespins 
.....
Deze set kost je per maand €37,50 en dat is inclusief verzendkosten met DHL. (Je kan het dan ophalen bij een service point bij jou in de buurt) Van mij krijg je elke maand een leuke kaart in de kleur van die maand bij deze share. En je ontvangt van mij een verrassing tijdens deze share. Je wordt lid van deze share door met mij te mailen, en je wordt lid voor vijf maanden, je kan tussentijds niet opzeggen! Deze share gaat van start zodra er vijf personen zich hebben opgegeven ;) 
..
Een hele leuke dag en bedankt voor jullie leuke berichtjes en bezoek.
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn doosje:

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png