zondag 13 juli 2014

Stampin' Up! Meeting - Happy Birthday

 ...
Goedemorgen allemaal, gisteren heb ik een meeting gehad met enkele dames uit mijn team. Het was een super gezellige dag en time flies ... ik heb echt genoten. veel ideetjes uitgewisseld en veel tips uitgedeeld ;) Het was super leerzaam, zo leer je elke keer weer iets. Natuurlijk moest er ook iets gemaakt worden en daarvoor had ik deze kaart gemaakt voor de meiden ;)
...
..
De basis kaart is gemaakt van Calypso Coral en daarop en stuk Wild Wasabi en Whisper White. Ik heb met So Saffron de zon uit de prachtige set Kinda Eclectic gestempeld. Op een stuk canvas heb ik met Versamark inkt de stippels gestempeld uit deze set en geembosd met wit embossing poeder. Daarma met behulp van de Stampin' Spritzer, alcohol en Wild Wasabi refill inkt het canvas groen gespoten. De vlinder zit ook in deze set en heb ik gestempeld met Calypso Coral en uitgeponst met de Elegant Butterfly pons. En ook nog eentje uit vellum en die heb ik met de tombow lijm op de gestempelde vlinder geplakt. Wat Rhinestones erop (en zo zie je ook niet de lijm ;o)) Het tekstje komt uit de And Many More stempelset en heb ik ook gestempeld met Calypso Coral. 
...
..
Bij zo'n gezellige dag horen natuurlijk ook swapjes en dit had ik voor Xandra, Annemarie en Sylvia gemaakt. Met de enveloppe Punch Board heb ik om een chocolade reepje een klein doosje gemaakt. Het papier komt uit de Bright Background Designers Paper Stack en ik heb voor Daffodil Delight gekozen. Daarom heen een strook dsp uit de Neutrals collectie in de kleur Soft Suede. Ik heb met de Decorative Label pons en Marina Mist cardstock een label geponst. Daaop een stempel uit de Label Love set, ook gestempeld met Soft Suede. En daarop met Daffodil Delight een stempeltje uit de A Round Array set gebruikt. Natuurlijk mocht mijn decoratie draad niet ontbreken ;) 
..
..
Dit zijn de swapjes die ik heb gekregen ;) Zijn ze niet prachtig? De sjaal was een cadeautje van Sylvia samen met de leuke mini tasje (pfft ik kan niet op de naam van het tasje komen) Het leuke notitiblokje heb ik gekregen van Xandra en het tasje wat gemaakt is met de Notecard envelop is gemaakt door Annemarie. De kaart kregen wij van Wilma, zij kon er niet bij zijn vandaag en heeft ons met deze kaart een hele leuke dag gewenst. Omtzettend lief van je Wilma en een dikke knuffel voor jou. 
..
Is knutselen jouw passie? Wil jij geld en gratis producten verdienen terwijl je iets doet wat je leuk vindt? En wil je 20% op alle bestellingen die je doet? Als je op 1 of meerdere van deze vragen met ja hebt geantwoord, dan is Stampin' Up! de uitkomst voor jou. Wordt demonstratrice, ik verheug me erop om je te verwelkomen in mijn team. Je kan hier alles lezen, of mail me als je nog vragen hebt. 
..
Aanstaande zaterdag ga ik weer een bestelling plaatsen! Wil je ook iets bestellen dan hoor ik het graag van je. Je kan je bestelling aan mij doorgeven tot en met donderdag 17 juli. Een hele leuke dag allemaal en bedankt voor je leuke berichtjes! Zo leuk om te lezen ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png