zondag 27 juli 2014

Stampin' Up! - In Colors 2014 - 2016 share

Vind je de nieuwe In colors ook zo leuk, maar wil je niet alles in een keer aanschaffen, dan is mijn nieuwe product share misschien iets voor jou! Elke maand krijg jij één kleur uit deze prachtige collectie en zo heb je aan het eind van deze share alle kleuren compleet. Dit krijg jij per maand: 

1 pak cardstock (A4)
1 Stampin' ink pad
1 Stampin' Ink Refill 
1 Stampin'Write Marker
1 rol Stitched Satin Ribbon 
4 Clothespins 

Deze set kost je per maand €37,50 en dat is inclusief verzendkosten met DHL. (Je kan het dan ophalen bij een service point bij jou in de buurt) Van mij krijg je elke maand een leuke kaart in de kleur van die maand, en als je hem nog niet hebt ontvangen een catalogus. En je ontvangt van mij een verrassing tijdens deze share. Je wordt lid van deze share door met mij te mailen. Je wordt lid voor vijf maanden, elke maand krijg jij een kleur die door mij toe gewezen wordt. Je kan tussentijds niet opzeggen.

Geef je snel op via de mail, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar en als deze share vol is gaan we starten ;)
Heb je nog vragen dan hoor ik het graag van je ;)

Een leuke zondag allemaal .... 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png