maandag 28 juli 2014

Stampin' Up! - Away we Go

..
Goedemorgen, deze kaart heb ik gemaakt voor mijn dinnetje Carmen. Zij heeft de Stampin' Up! reis naar Madaira verdient bij SU en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik ben zo trots op haar! 
..
..
De basis kaart is gemaakt in de kleur Pumpkin Pie met daarop Tempting Turquoise. Daarop een stuk Whipser White en daar heb ik met behulp van de Essentials paper Piecing Pack een rondje geprikt. Het design papier komt uit de Sweet Taffy collectie. de stempels komen uit de Around the World set en ik heb Tempting Turquoise, Daffodil Delight, Rich Razzleberry en Melon Mambo inkt gebruikt om te stempelen. Ik heb de Hexagon pons gebruikt en de Starburst Framelits. De koffer en de camera heb ik uitgeknipt. 
..
Ik heb de leuke sketch van Fresly Made Skethes #146 gebruikt voor mijn kaart, ik heb hem gespiegeld.
Vrijdag doe ik een bestelling bij Stampin' Up! Wil je ook iets mee bestellen dan hoor ik het graag. Je kan je bestelling doorgeven tot en met woensdag. Ik zal je zo snel mogelijk terug mailen, maar omdat we vakantie hebben misschien iets later dan dat je van mij gewend bent. 
..
Een hele leuke dag ;)
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png