woensdag 30 juli 2014

Stampin' Up! - Thank you so much


Hallo allemaal, heerlijk hoor vakantie. De klussen lijst wordt al korter en ik ben mijn laptop aan het reorganiseren en aan het opruimen, back up maken ed. En toen kwam ik nog foto's tegen van deze kaart, en ik zag dat ik hem helemaal niet had geplaatst op mijn blog. 

..
Deze kaarten heb ik gemaakt als dank je wel voor de dames die lid zijn van mijn Stampin' club, mijn Happy card kit club en degene die mee hebben gedaan aan de verzamel bestelling. Dank jullie wel allemaal voor de bestellingen, ik vind het echt top!
..
De basis kaart is gemaakt van Crumb Cake met daarop een stuk Lost Lagoon en Whisper White. Ik heb in de rechter bovenhoek een stempel gebruikt uit de Gorgeous Grunge set en met Crumb Cake gestempeld. In de linker onderhoek ook maar dan maar een stukje van diezelfde stempel. het strookje design papier komt uit de moonlight collectie. Ik heb met de cirkel geponst uit Lost Lagoon en daarop een stuk Hello Honey cardstock wat ik heb geponst met de Artisan pons. De tekst komt uit de Lots of Thanks set en heb ik gestempeld met Stazon Black. de sequins komen uit met eigen collectie net als het gouden borduur garen ;o) 
...
Ik wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek! Aanstaande vrijdag doe ik weer een bestelling bij Stampin' Up! Wil je ook iets mee bestellen dan hoor ik het graag van je.  
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png