maandag 7 juli 2014

Stampin' Up! - Workshop Cadeau Verpakkingen

..
Hallo, vandaag een sneak peek van een van de drie cadeautjes die we gaan maken op de workshop Cadeautjes op woensdag 16 juli. De basis van dit zakje is een kaart en op een bepaalde manier gevouwen ;) Op de Creative Tour van Stampin' Up! in Houten liet Simone zien hoe je deze kon maken en ik dacht dat is leuk om op de workshop te gaan doen. En zo is er een idee geboren :p
..
De basis is dus een envelop en op die envelop het ik met verschillende stempels uit de Mixed Bunch gestempeld en ik heb de kleuren Strawberry Slush, Sahara Sand en Rich Razzleberry gebruikt. De stip stempel komt uit de Work of Art set. Voor de bovenkant van het zakje heb ik een stuk Sahara Sand cardstock gesneden en met de Scallop Edge Border Punch heb ik de randen geponst. Met de 1/8" Handheld tang heb ik de gaatjes geponst en er een stuk Thick Baker's Twine doorheen geregen in de Kleur Strawberry Slush. Ik heb van Rich Razzleberry cardstock een cirkel geponst met de 1 3/8" circle punch. Met de 1 1/4" Scallop Circle Punch heb ik een scallop rondje geponst in de kleur Sahara Sand. Daarop een rondje van 1' en daarop een stempeltje uit de A Round Array set, die ik heb gestempeld met Strawberry Slush.
..
Er zijn nog een paar plekjes vrij dus wil je deze workshop volgen (we gaan drie verschillende cadeau verpakkingen maken) geef je dan snel op. De workshop is bij mij thuis en kost €12,50 per persoon inclusief alle materialen die we nodig zijn, koffie of thee met iets lekkers. De workshop is van 10 uur tot half 1. Ik zou het heel gezellig vinden als je er ook bij bent.
..
Een hele leuke avond nog en dank jullie wel voor de leuke berichtjes ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png