zondag 6 juli 2014

Stampin' Up! - Happy Birthday


Goedemorgen, alweer tijd voor een nieuwe CAS on Sunday challenge en deze week was weer echt een uitdaging voor mij ;) Deze week hebben we als thema 'One Layer Wonder' en je mag dus geen laagjes op je kaart maken en hij moet natuurlijk ook weer Clean & Simple zijn.  Deze keer kan je weer een gdt spot winnen als jij de winnaar bent. 

..
De basis van mijn kaart is Whisper White en daarop heb ik een bloem uit de Bloom with Hope stempel set gestempeld met Memento inkt. Dit is een hostess set en je kan deze alleen krijgen als je een party of workshop geeft en de gastvrouw bent of bij een bestelling van tweehonderd euro of meer. Ik heb de bloem ingekleurd met de nieuwe Blendabilities en ik heb de kleuren Old Olive en Rich Razleberry gebruikt. De tekst komt uit dezelfde set en heb ik met Rich Razleberry gestempeld. 
..
Het is natuurlijk wel oefenen met de Blendebilities maar het gaat heel makkelijk. Je hebt drie verschillende tinten in elke set en voor €13,95 heb je al zo'n set. Alle kleuren zijn nog niet verkrijgbaar maar hieronder kan je vinden welke je nu al kunt kopen, en ik laat jullie zeker weten wanneer de andere set er ook zijn. Wil je deze Blendabilities bestellen dan hoor k het graag ;) 
..
..
Ik heb gisteren mijn workshop agenda bij gewerkt. Ik heb er nu al zin in. Zie je een leuke workshop maar komt de dag helemaaaaaaaal niet uit, mail me dan en in overleg kunnen we samen een andere datum plannen ;) 
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke zondag en enjoy it.
...
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png